Dažniausiai užduodami klausimai

Kokiais būdais galima pateikti paraišką paskolai gauti?

A būdas. Pateikite paraišką internetu. Užpildykite paraišką užsiregistravę mūsų svetainėje arba prisijungę prie savo profilio. Išsirinkę sumą kuriai skolinatės, spauskite „Teikti paraišką“.

B būdas. Paskambinkite! Paskambinkite mums telefonu 8 700 77788 ir praneškite, kokio dydžio paskolą norėtumėte gauti.

C būdas. Pateikite paraišką mūsų tarpininkų internetinėse svetainėse! Užsukite į vieną iš mūsų tarpininkų svetainių ir užpildę reikiamas formas, pateikite paraišką. Jūsų duomenys bus perduoti įvairioms kredito įstaigoms (taip pat ir Vivus Finance), iš kurių sulauksite paskolos pasiūlymo.

Bendrovės vardu veikiančių priklausomų tarpininkų sąrašas:

  • UAB „Altero LT“, įmonės kodas 304896733, adresas Perkūnkiemio g. 13-91, LT-12114 Vilnius, tel. +370 680 33033, el. p. info@altero.lt;
  • UAB „Vertikalus dangus“, įmonės kodas 305088516, adresas Vaidilutės g. 79, LT-10100 , Vilnius; tel. +370 612 88000 El. paštas: dovydas@creditking.lt;
  • UAB „Lenders“, įmonės kodas 302996838, adresas Savanorių g. 1, LT-03116 Vilnius, tel. +37052000999, el. p. ekspertai@lenders.lt.

Kokie pajamų dokumentai yra tinkami vertinimui?

Bendri reikalavimai pajamas pagrindžiantiems dokumentams:

  1. Jei dokumentas nėra iš internetinės bankininkystės, Mano VMI ar pan. – būtinas dokumento institucijos rekvizitai, atstovo parašas ir antspaudas.
  2. Jei dokumentas iš internetinės bankininkystės, būtini institucijos rekvizitai
  3. Visais atvejais klientas gali pateikti 4 mėn. (išskyrus einamojo) Banko išrašą, kuriame matytųsi tvarios mėnesinės pajamas.
Pajamų tipaiGalimi dokumentai – ką mes rekomenduojame?
Darbo užmokestis• Banko sąskaitos išrašas
.• Oficiali pažyma iš darbovietės apie išmokėtą darbo užmokestį (su įmonės anspaudais, nurodant tikslias išmokėjimo datas ir sumas)
.• Darbo sutartis (jei dirbama pagal terminuotą sutartį arba užsienyje)
Pašalpos (išmokos, kurias gauna pilnamečiai asmenys)• Banko sąskaitos išrašas
.• Pažyma, kad suteikta pašalpa su periodinėmis išmokomis ir pabaigos data
.• Perlaidos kvitas (už 4 mėn.)
Individualios veiklos pagal pažymą/verslo liudijimą pajamos• Individualios veiklos pažymėjimas ar verslo liudijimas
.• VMI metinė pajamų deklaracija
.• Kvitai
.• Pajamų-išlaidų žurnalai
.• Sąskaitos išrašai
Ligos pašalpos, kurias gauna pilnamečiai asmenys• Banko sąskaitos išrašas
.• Pažyma iš E. sodros (http://www.sodra.lt/ generuojama pdf formatu arba ekrano nuotrauka)
Statutiniai pareigūnai/karininkai• Banko sąskaitos išrašas
.• Darbo sutarties kopija
Retesnės situacijos:.
Autoriams ir gretutinių teisių subjektams mokamo atlyginimo už kūrinių ir gretutinių teisių objektų panaudojimą• Banko sąskaitos išrašas
.• Galiojančios ir pasirašytos autorinės sutartys
.• Kvitai (už 4 mėn.) ar kiti autorinio atlyginimo mokėjimą patvirtinantys dokumentai, pvz. darbų priėmimo - perdavimo aktai
Išmokos už buto nuomą, žemės nuomą, automobilių nuomą• Banko sąskaitos išrašas
.• VMI metinė pajamų deklaracija
.• Nuomos sutartis (pasirašyta dviejų – kliento ir nuomininko)
.• Kvitai (už 4 mėn.) ar kiti nuomos mokesčio išmokėjimą patvirtinantys dokumentai
Ko reikia, norint gauti paskolą?

Paskolą gali gauti nuo 18 metų fiziniai asmenys nuolat gyvenantys Lietuvoje. Kad gautumėt paskolą, Jums reikia turėti sąskaitą kuriame nors Lietuvos banke, mobilųjį telefoną, el. pašto adresą ir nuolatinį pajamų šaltinį.

Ką reikia atlikti, norint gauti paskolą?

Jums reikės, naudojantis paskolos skaičiuokle, pasirinkti sumą, pateikti paraišką, užsiregistruoti, ir patvirtinti savo tapatybę.

Tapatybę patvirtinti galite šiais būdais:

  1. Prisijunkite prie savo profilio, kurį susikūrėte www.vivus.lt svetainėje. Iš pateikto sąrašo pasirinkite banką, kuriame turite sąskaitą ir naudojantis AB Instantor paslaugomis, prisijunkite prie savo elektroninės bankininkystės. Atlikus šiuos veiksmus patvirtinsite savo banko sąskaitą.
  2. Iš savo asmeninės banko sąskaitos, į Vivus Finance banko sąskaitą, pagal pateiktus nurodymus perveskite 0,01 EUR banko sąskaitos registracijos mokestį. Naudojantis šiuo būdų Jums sąskaitoje reikia turėti ne mažiau nei 0,60 EUR (pervedimo kaina priklauso nuo Jūsų banko tarifų).

Kaip galiu atsisakyti naujienų?

Atsisakyti naujienų ir specialių pasiūlymų galite šiais būdais:

  • Prisijungę prie savo Vivus Finance paskyros. Skiltyje „Profilis“ >„Sutikimai“ nužymėję varneles, esančias prie naujienų gavimo pasirinkimų.
  • Susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi bendruoju telefonu 8 700 77788.
  • Pateikę raštišką prašymą bendruoju Vivus Finance elektroniniu paštu info@vivus.lt.
  • Gavę elektroninį laišką iš Vivus Finance ir paspaudę laiško apačioje esančią nuorodą „Aš nesutinku gauti naujienų elektroniniu paštu“. PASTABA: paspaudę šią nuorodą, atsisakysite tik elektroniniu paštu siunčiamų naujienų, tačiau skambučių ir trumpųjų žinių – ne. Norėdami atsisakyti visais būdais siunčiamų naujienų, pasirinkite vieną iš 3 aukščiau aprašomų būdų.

Ar galiu atsisakyti tik dalies gaunamų naujienų?

Taip. Jei pageidaujate atsisakyti ne visais būdais siunčiamų naujienų, tai galite padaryti:

  • Susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi bendruoju telefonu 8 700 77788 ir įvardiję ryšio priemones, kuriomis siunčiamos informacijos nenorite gauti.
  • Pateikę raštišką prašymą bendruoju Vivus Finance elektroniniu paštu info@vivus.lt ir įvardiję ryšio priemones, kuriomis siunčiamos informacijos nenorite gauti.
  • Gavę elektroninį laišką iš Vivus Finance ir paspaudę laiško apačioje esančią nuorodą „Aš nesutinku gauti naujienų elektroniniu paštu“.

Kuo skiriasi bendrosios naujienos nuo specialių pasiūlymų ir kas yra profiliavimas?

Bendrosios naujienos – tai bendro pobūdžio informacija apie įmonės taikomas nuolaidas, akcijas, konkursus. Bendros naujienos yra tai, kai informacija yra pateikiama be išimties visiems vartotojams, nepriklausomai nuo jų elgsenos ar asmeninių savybių.

Profiliavimas yra automatizuota operacijų seka, kurios pagalba įvertinus tam tikrus klientų bruožus (pvz. amžius, registracijos būdas, gimimo data) sudaroma klientų grupė, kuriai pateikiama jai aktualesnė ir tikslingesnė reklaminė informacija. Kitaip tariant, suprofiliuotas pasiūlymas visada bus Jums aktualesnis negu bendrinis.


Į kurią sąskaitą pervesti 0,01 EUR banko sąskaitos registracijos mokestį?

Banko sąskaitos registracijos mokestį perveskite į tą mūsų banką, kuriame turite sąskaitą:

LT467044060007230911 (SEB)

Tarpbankiniai pavedimai vykdomi tik darbo dienomis iki 15 val., todėl jei Jūsų sąskaita yra banke, nevykdančiame momentinių mokėjimų, registracijos patvirtinimas gali užtrukti.

Gavėjo pavadinimas: UAB Credit Service

Gavėjo sąskaita: Norima banko sąskaita iš aukščiau pateikto sąrašo.

Fizinio/Juridinio asmens kodas: 302431575

Mokėjimo paskirtis: „Sutinku su Vivus Finance taisyklėmis, kurių MD5 kodas yra ...” (Savo MD5 kodą, kurį sudaro 32 simboliai, pamatysite užpildę registracijos formą. MD5 kodas taip pat atsiunčiamas el. paštu)

Kaip greitai galima gauti paskolą?

Teigiamo atsakymo atveju pinigai į Jūsų banko sąskaitą bus pervesti per 10 – 15 minučių.

Kokiam laikotarpiui galiu gauti paskolą?

Paskolos suteikiamos nuo 3 iki 84 mėnesių laikotarpiui.


Ar galima sutrumpinti arba prailginti turimo kredito terminą?

Sutrumpinti arba prailginti turimo kredito terminą galima imant papildomą paskolos sumą. Skaičiuoklėje turėsite pasirinkti papildomos sumos dydį ir naują visos paskolos terminą.


Ar reikalinga pažyma iš darbovietės arba kiti dokumentai?

Tam tikrais atvejais gali reikėti pateikti papildomus dokumentus tokius kaip: banko sąskaitos išrašus už paskutinius 4 mėnesius; sutuoktinio gaunamų pajamų įrodymą; pažymą iš E-Sodros; pažymą iš darbdavio apie priskaičiuotą ir išmokėtą atlyginimą.

Kas yra dokumentų įkėlimas ir kodėl jis reikalingas?

Oficialias pajamas grindžiančius dokumentus galima įkelti Vivus Finance profilyje teikiant kredito paraišką tam, kad nereikėtų dokumentų siųsti el. paštu. Tokiu būdu greičiau įvertinamas mokumas ir priimamas sprendimas dėl kredito suteikimo.

Ar privaloma kiekvieną kartą teikiant kredito paraišką įkelti dokumentus?

Jei dirbate Lietuvoje bent 6 paskutinius mėnesius pagal neterminuotą darbo sutartį, tuomet dokumentų įkelti nereikia, nebent Vivus Finance vadybininkai atskirai informuotų, kad dokumentai reikalingi. Jei dirbate užsienyje arba pagal terminuotą darbo sutartį Lietuvoje, arba esate statutinis pareigūnas, arba vykdote individualią veiklą, dokumentus įkelti privaloma.

Aš jau turiu vieną Vivus Finance paskolą. Ar galėčiau gauti dar vieną?

Ne, vienas klientas gali turėti tik vieną paskolą. Tačiau Jūs galite padidinti turimos paskolos sumą savo kredito limito ribose. Tai padaryti galite prisijungę prie savo profilio ir pateikę paraišką papildomai sumai.


Kokio dydžio paskolą galiu gauti?

Galimas paskolos dydis priklauso nuo turimo Vivus Finance kredito limito. Kredito limitas kiekvienam Vivus Finance klientui nustatomas individualiai. Savo kredito limitą galite sužinoti prisijungę prie savo profilio arba užsiregistravę.


Ar norint gauti paskolą reikia įkeisti turtą arba turėti laiduotoją?

Ne, norint gauti paskolą iš Vivus Finance, nereikia nei turto įkeitimo, nei laidavimo.


Kas yra kredito limitas?

Kredito limitas - tai didžiausia kredito suma, kurią Jūs galite gauti.


Ar galiu gauti paskolą naktį arba savaitgalį?

Paskolas pervedame darbo dienomis 8:00 – 20:00 ir šeštadieniais 10:00 – 19:00.


Ar galiu gauti paskolą, jei aš esu skolininkų sąrašuose?

Deja, ne, nes Jūs neatitinkate Vivus Finance reikalavimų.


Kaip aš galiu padidinti kredito limitą?

Kad kredito limitas padidėtų, pirmiausia Jums reikia laiku grąžinti savo kreditą. Kai grąžinsite kreditą, mes peržiūrėsime galimybę Jūsų kredito limitą padidinti.


Kodėl man nesuteikta paskola?

Dažniausiai paskola nesuteikiama gavus neigiamą informaciją apie kliento kredito istoriją.


Ar galima gauti paskolą kito žmogaus vardu?

Ne, paskolą galite gauti tik savo vardu, patvirtinę savo tapatybę.


Ką daryti, jei gavau teigiamą atsakymą, bet dar negavau pinigų į savo banko sąskaitą?

Dažniausiai taip nutinka dėl techninių internetinio banko kliūčių. Jei pinigų negausite per 20 – 30 minučių, būtinai susisiekite su mumis.

Kas gali tvarkyti mano duomenis?
Partnerio pavadinimas Juridinio asmens kodas Adresas El. paštas Internetinis adresas
Scorify UAB 302423183 Olimpiečių g. 1A-24, Vilnius, Lithuania Info@scorify.ai  http://www.scorify.ai 
Instantor 5568182835 C/o Covendum, Vasagatan 16, 111 20, Stokholmas privacy@instantor.com  -
Flavell (Cityads) 12892653 Tallinn Joe 5. Harju maakond, 10151, Estonia info@flavellou.com 
UAB Identifikaciniai projektai 304617621 Baršausko g. 59, Kaunas, Lithuania info@idenfy.com http://www.idenfy.com 
Registrų centas 124110246 Lvovo g. 25, Vilnius 09320 pranesk@registrucentras.lt  https://www.registrucentras.lt/ 
AS 4finance 40003991692 Lielirbes iela 17A-8, Riga, Latvia info@4finance.com  www.4finance.com 
Altero 304896733 Perkūnkiemio g. 13-91, Vilnius, Lithuania info@altero.lt https://www.altero.lt 
Lenders 302996838 Savanorių g. 1, Vilnius, Lithuania ekspertai@lenders.lt  www.lenders.lt 
Creditking (UAB Vertikalus dangus) 305088516 Olimpiečių g. 5, Vilnius, Lithuania info@creditking.lt http://creditking.lt 
AB Lietuvos paštas 121215587 J. Jasinskio g. 16, Vilnius, Lithuania info@post.lt  https://www.post.lt 
UAB Reitan Convenience Lithaunia  123640551 Laisvės pr. 58, Vilnius, Lithuania bendras@reitan.lt  www.reitan.lt 
TBI Bank 131134023 1421 Sofia, 52-54, Dimitar Hadzhikotsev Street info@tbibank.bg  https://tbibank.bg/en 
Alfavox 0000223533 Bielsko-Biala, 1 Maja 17, Poland info@alfavox.com   https://www.alfavox.com/en 
Libonet 302989530 Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas info@libonet.lt http://libonet.lt 
3CX 10495539 Walter-Gieseking-Straße 2230159, Hannover Germany https://www.3cx.com/
Gelvora 125164834 A. Juozapavičiaus g. 7, LT-09311 Vilnius info@gelvora.lt  https://www.gelvora.lt 
Finbro 305377937 Jurgio Baltrušaičio g. 9, LT-06145 Vilnius info@finbro.lt  http://www.finbro.lt 
BaltNeta 125145862 Panerių g. 26, LT-03209 Vilnius info@balt.net http://www.balt.net 
MB  Lendmax 305564602 Švitrigailos g. 11K-109, LT-03228 Vilnius Info@lendmax.lt  https://lendmax.lt 
DPD Lietuva 111639299 Terminalo g. 7, Biruliškės, LT-54469 Kauno r. kas@dpd.lt https://www.dpd.com/lt/lt 
Archyvų sistemos 122263236 Žirgų g. 3, Antežerių k., LT-14158 Vilniaus r. Info.lt@ironmountain.com  https://www.ironmountain.com/lt 
Virtualių paslaugų operatorius 300093064 Laisvės pr. 88, LT-06125 Vilnius info@vpo.lt  http://vpo.lt 
Compensa Vienna Insurance Group/ Inpacto 304080146 Ukmergės g. 280, LT - 06115 Vilnius info@compensa.lt https://www.compensa.lt/ 
UAB Audifina 125921757 A. Juozapavičiaus g. 6, LT-09310 Vilnius info@audifina.lt https://www.audifina.lt 
UAB Sutelktinis finansavimas/Manu 304071752 Ozo g. 10A, LT-08200 Vilnius labas@manu.lt  https://www.manu.lt 
UAB Sollo 302575294 Mamoničių g. 3, LT-02300 Vilnius info@sollo.lt  http://sollo.lt
Credit Info Lietuva 111689163 A. Goštauto g. 40A, LT-03163 Vilnius INFO@MANOCREDITINFO.LT www.manocreditinfo.lt. 
AB SEB bankas  112021238 Gedimino pr. 12, Vilnius info@seb.lt www.seb.lt 
Aktsiaselts PlusPlus Capital 11919806 Tartu mnt 83, Tallinn, Estija vilius@plusplus.lt 
Fintegry UAB 302305605 Vito Gerulaičio g. 10, LT-08200, Vilnius www.fintegry.com 

Kas būtų karo atveju su kreditu?

Karo atveju vartojimo kredito sutartis nėra nutraukiama. Bendrovė ieško slanksčių sprendimų atidėti kredito įmokos terminą ar sustabdyti palūkanų skaičiavimą, tačiau pasiskolintą sumą privalėsite grąžinti.

Ar galiu atidėti savo įmokos mokėjimą?

Jei Jūsų pajamos sumažėjo - galite atsiųsti tai pagrindžiančius dokumentus mums el. paštu info@vivus.lt ir Jūsų įmokos mokėjimas gali būti atidedamas, Jums sumokant tik palūkanas. Norint pasinaudoti atidėjimo galimybe - turi būti tenkinamos dvi sąlygos, kad vartojimo kredito gavėjas galėtų pasinaudoti VKĮ 181 straipsnyje įtvirtinta priemone, o vartojimo kredito davėjas tokiu atveju privalo atidėti vartojimo kredito įmokų mokėjimą:

1. vartojimo kredito gavėjo finansinė padėtis pablogėja taip, kad vartojimo kredito gavėjas nebetenkina pagal VKĮ 8 straipsnio 5 dalį priimtame priežiūros institucijos teisės akte nustatytų kreditingumo vertinimo ir atsakingojo skolinimo reikalavimų.

2. yra bent viena iš šių aplinkybių: nutrūksta vartojimo kredito gavėjo santuoka, miršta vartojimo kredito gavėjo sutuoktinis, vartojimo kredito gavėjas ar jo sutuoktinis tampa bedarbiu arba netenka ne mažiau kaip trečdalio pajamų, vartojimo kredito gavėjas pripažįstamas nedarbingu arba iš dalies darbingu Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatyme nustatyta tvarka, vartojimo kredito gavėjas atlieka nuolatinę privalomąją pradinę karo tarnybą.

Atitinkant ankščiau išvardintas sąlygas – galimas įmokos atidėjimas sumokant tik palūkanas, iki 3 mėnesių, tačiau vartojimo kredito sutarties šalių susitarimu gali būti nustatytas ilgesnis vartojimo kredito įmokų mokėjimo atidėjimo laikotarpis. Visais atvejais, gavus Jūsų pateiktus dokumentus, bendrovė įvertinus jūsų situaciją pateiks Jūsų situacijai galimą sprendimą. Jei Jūs jaučiate, kad laiku negalėsite mokėti įmokos, tačiau pajamos nėra sumažėjusios – susisiekite su mumis telefonu 8 700 77788 arba el. paštu info@vivus.lt – rasime abejoms šalims tinkamą sprendimą.

Jei negaunate SMS su patvirtinimo kodu iš Vivus Finance

Kartais pasitaiko situacijų, kai"Vivus Finance" vartotojai negauna SMS pranešimo, su patvirtinimokodu. Dažniausia to priežastis - siuntėjas yra užblokuotas ir siunčiamas SMSpranešimas parenka į šlamšto aplanką.Jei taip nutiko Jums – dalinamėsinformacija, kaip to elgtis šioje situacijoje:

Jei turite telefoną su Android operacine sistema:

  • Atidarykite programą “Žinutės”.
  • Paspauskite ant trijų vertikalių taškelių ir pasirinkite „nustatymai“ -> „blokuoti numerius ir šlamštą“ -> 
   „Blokuoti numerius“.
  • Pasirinkus „blokuoti numerius“ – Jums rodys visus siuntėjus, kurie yra užblokuoti. Pasirinkite, kad Vivus.lt 
   siuntėjas būtų atblokuotas.
  • Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.

Jeiturite telefoną su iOS operacine sistema (Iphone):

  • Eikite į nustatymus (settings).
  • Pasirinkite „pranešimai“ (messages).
  • Patikrinkite ar nėra pasirinkta  "Filter unknown senders". Jei yra – išjunkite šį pasirinkimą.
  • Skiltyje „SMS filtering“ – pasirinkite none.
  • Atlikus šiuos veiksmus, SMS žinutes iš Vivus.lt turėtumėte gauti sėkmingai.

Kur ir kaip galiu sumokėti mėnesio įmoką?

Mokėjimą galite atlikti bankiniu pavedimu internetu arba banko skyriuje į vieną iš nurodytų įmonės banko sąskaitų. Vivus Finance rekvizitai:

Gavėjo pavadinimas:  UAB "CREDIT SERVICE

Gavėjo kodas:  302431575

Gavėjo sąskaita:

• SEB banko sąskaita: LT467044060007230911

Mokėjimo paskirtis: sutarties numeris

Sumokėti galite ir loterijos „Perlas” terminaluose, visuose Lietuvos pašto skyriuose.

Ką daryti, jei sumokėjau įmoką, bet negavau patvirtinimo?

Mokėjimas įskaitomas tą pačią darbo dieną, jei įmoką sumokate:

• Bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dieną iki 16 val.;

Mokėjimas įskaitomas kitą darbo dieną, jei įmoką sumokate:

• Loterijos „Perlas” terminaluose, Lietuvos pašto skyriuose.

• Bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ir nedarbo dienomis.

Jei po šio termino negavote patvirtinimo apie atliktą įmoką susisiekite tel. +370 700 777 88 arba el.paštu info@vivus.lt

Ką daryti, jei vėluoju atlikti įmoką?

Jei netekote pajamų šaltinio ar jūsų pajamos sumažėjo daugiau kaip 30 proc. – Jūs turite teisę kreiptis į mus dėl kredito grąžinimo termino atidėjimo, pratęsimo ar kito panašaus restruktūrizavimo, vadovaujantis LR Vartojimo kredito įstatymo 181 str.

Jums reikia: atsiųsti prašymą, dėl kredito grąžinimo atidėjimo bei dokumentą, kuris pagrindžia sumažėjusias pajamas. Dokumentą galima atsiųsti el. paštu arba registruotu laišku.

Jei jūsų pajamos nėra sumažėjusios, tačiau neturite galimybės atlikti įmokos – susisiekite su mumis telefonu +370 372 001 01 ir rasime kitą bendrą sprendimą.

Kaip man sužinoti mokėtiną įmokos sumą?

Informaciją apie mokėtiną mėnesio įmokos sumą galite sužinoti prisijungę prie savo Vivus Finance paskyros.

Neturint galimybės prisijungti prie Vivus Finance paskyros - mokėjimo informaciją galima sužinoti susisiekus el. paštu info@vivus.lt arba telefonu +370 700 777 88.

Kaip galiu gauti pažymą, kad esu atsiskaitęs?

Kiekvieną kartą, kai grąžinamas kreditas, klientas informuojamas apie tai SMS žinute bei el. laišku. Tai yra patvirtinimas, kad esate atsiskaitę. Jei papildomai reikalingas dokumentas – pažyma – kad esate atsiskaitę, tuomet klientas turi kreiptis el. paštu su prašymu parengti pažymą. Dokumento išdavimas kainuoja 10 Eur. Užregistravus prašymą pažymai gauti, klientas turi atlikti mokėjimą:

Suma: 10 €

Gavėjas: UAB "CREDIT SERVICE"

Gavėjo kodas: 302431575

Banko sąskaita: LT597044060008286134

Mokėjimo paskirtis: Vardenis Pavardenis už pažymą.

Gavus mokėjimą, pažyma parengiama per 5 darbo dienas ir išsiunčiama klientui el. paštu.