A būdas. Pateikite paraišką internetu. Užpildykite paraišką užsiregistravę mūsų svetainėje arba prisijungę prie savo profilio. Išsirinkę sumą kuriai skolinatės, spauskite „Teikti paraišką“.
B būdas. Paskambinkite! Paskambinkite mums telefonu 8 700 77788 ir praneškite, kokio dydžio paskolą norėtumėte gauti.
C būdas. Pateikite paraišką mūsų tarpininkų internetinėse svetainėse! Užsukite į vieną iš mūsų tarpininkų svetainių ir užpildę reikiamas formas, pateikite paraišką. Jūsų duomenys bus perduoti įvairioms kredito įstaigoms (taip pat ir Vivus Finance), iš kurių sulauksite paskolos pasiūlymo.
Bendrovės vardu veikiančių priklausomų tarpininkų sąrašas:
Bendri reikalavimai pajamas pagrindžiantiems dokumentams:
Paskolą gali gauti nuo 18 metų fiziniai asmenys nuolat gyvenantys Lietuvoje. Kad gautumėt paskolą, Jums reikia turėti sąskaitą kuriame nors Lietuvos banke, mobilųjį telefoną, el. pašto adresą ir nuolatinį pajamų šaltinį.
Jums reikės, naudojantis paskolos skaičiuokle, pasirinkti sumą, pateikti paraišką, užsiregistruoti, ir patvirtinti savo tapatybę.
Tapatybę patvirtinti galite šiais būdais:
Atsisakyti naujienų ir specialių pasiūlymų galite šiais būdais:
Taip. Jei pageidaujate atsisakyti ne visais būdais siunčiamų naujienų, tai galite padaryti:
Bendrosios naujienos – tai bendro pobūdžio informacija apie įmonės taikomas nuolaidas, akcijas, konkursus. Bendros naujienos yra tai, kai informacija yra pateikiama be išimties visiems vartotojams, nepriklausomai nuo jų elgsenos ar asmeninių savybių.
Profiliavimas yra automatizuota operacijų seka, kurios pagalba įvertinus tam tikrus klientų bruožus (pvz. amžius, registracijos būdas, gimimo data) sudaroma klientų grupė, kuriai pateikiama jai aktualesnė ir tikslingesnė reklaminė informacija. Kitaip tariant, suprofiliuotas pasiūlymas visada bus Jums aktualesnis negu bendrinis.
Banko sąskaitos registracijos mokestį perveskite į tą mūsų banką, kuriame turite sąskaitą:
LT467044060007230911 (SEB)
Tarpbankiniai pavedimai vykdomi tik darbo dienomis iki 15 val., todėl jei Jūsų sąskaita yra banke, nevykdančiame momentinių mokėjimų, registracijos patvirtinimas gali užtrukti.
Gavėjo pavadinimas: UAB Credit Service
Gavėjo sąskaita: Norima banko sąskaita iš aukščiau pateikto sąrašo.
Fizinio/Juridinio asmens kodas: 302431575
Mokėjimo paskirtis: „Sutinku su Vivus Finance taisyklėmis, kurių MD5 kodas yra ...” (Savo MD5 kodą, kurį sudaro 32 simboliai, pamatysite užpildę registracijos formą. MD5 kodas taip pat atsiunčiamas el. paštu)
Teigiamo atsakymo atveju pinigai į Jūsų banko sąskaitą bus pervesti per 10 – 15 minučių.
Paskolos suteikiamos nuo 3 iki 84 mėnesių laikotarpiui.
Sutrumpinti arba prailginti turimo kredito terminą galima imant papildomą paskolos sumą. Skaičiuoklėje turėsite pasirinkti papildomos sumos dydį ir naują visos paskolos terminą.
Tam tikrais atvejais gali reikėti pateikti papildomus dokumentus tokius kaip: banko sąskaitos išrašus už paskutinius 4 mėnesius; sutuoktinio gaunamų pajamų įrodymą; pažymą iš E-Sodros; pažymą iš darbdavio apie priskaičiuotą ir išmokėtą atlyginimą.
Oficialias pajamas grindžiančius dokumentus galima įkelti Vivus Finance profilyje teikiant kredito paraišką tam, kad nereikėtų dokumentų siųsti el. paštu. Tokiu būdu greičiau įvertinamas mokumas ir priimamas sprendimas dėl kredito suteikimo.
Jei dirbate Lietuvoje bent 6 paskutinius mėnesius pagal neterminuotą darbo sutartį, tuomet dokumentų įkelti nereikia, nebent Vivus Finance vadybininkai atskirai informuotų, kad dokumentai reikalingi. Jei dirbate užsienyje arba pagal terminuotą darbo sutartį Lietuvoje, arba esate statutinis pareigūnas, arba vykdote individualią veiklą, dokumentus įkelti privaloma.
Ne, vienas klientas gali turėti tik vieną paskolą. Tačiau Jūs galite padidinti turimos paskolos sumą savo kredito limito ribose. Tai padaryti galite prisijungę prie savo profilio ir pateikę paraišką papildomai sumai.
Galimas paskolos dydis priklauso nuo turimo Vivus Finance kredito limito. Kredito limitas kiekvienam Vivus Finance klientui nustatomas individualiai. Savo kredito limitą galite sužinoti prisijungę prie savo profilio arba užsiregistravę.
Ne, norint gauti paskolą iš Vivus Finance, nereikia nei turto įkeitimo, nei laidavimo.
Kredito limitas - tai didžiausia kredito suma, kurią Jūs galite gauti.
Paskolas pervedame darbo dienomis 8:00 – 20:00 ir šeštadieniais 10:00 – 19:00.
Deja, ne, nes Jūs neatitinkate Vivus Finance reikalavimų.
Kad kredito limitas padidėtų, pirmiausia Jums reikia laiku grąžinti savo kreditą. Kai grąžinsite kreditą, mes peržiūrėsime galimybę Jūsų kredito limitą padidinti.
Dažniausiai paskola nesuteikiama gavus neigiamą informaciją apie kliento kredito istoriją.
Ne, paskolą galite gauti tik savo vardu, patvirtinę savo tapatybę.
Dažniausiai taip nutinka dėl techninių internetinio banko kliūčių. Jei pinigų negausite per 20 – 30 minučių, būtinai susisiekite su mumis.
Ne, paskolos paraiškos nagrinėjamos nemokamai.
Karo atveju vartojimo kredito sutartis nėra nutraukiama. Bendrovė ieško slanksčių sprendimų atidėti kredito įmokos terminą ar sustabdyti palūkanų skaičiavimą, tačiau pasiskolintą sumą privalėsite grąžinti.
Jei Jūsų pajamos sumažėjo - galite atsiųsti tai pagrindžiančius dokumentus mums el. paštu info@vivus.lt ir Jūsų įmokos mokėjimas gali būti atidedamas, Jums sumokant tik palūkanas. Norint pasinaudoti atidėjimo galimybe - turi būti tenkinamos dvi sąlygos, kad vartojimo kredito gavėjas galėtų pasinaudoti VKĮ 181 straipsnyje įtvirtinta priemone, o vartojimo kredito davėjas tokiu atveju privalo atidėti vartojimo kredito įmokų mokėjimą:
1. vartojimo kredito gavėjo finansinė padėtis pablogėja taip, kad vartojimo kredito gavėjas nebetenkina pagal VKĮ 8 straipsnio 5 dalį priimtame priežiūros institucijos teisės akte nustatytų kreditingumo vertinimo ir atsakingojo skolinimo reikalavimų.
2. yra bent viena iš šių aplinkybių: nutrūksta vartojimo kredito gavėjo santuoka, miršta vartojimo kredito gavėjo sutuoktinis, vartojimo kredito gavėjas ar jo sutuoktinis tampa bedarbiu arba netenka ne mažiau kaip trečdalio pajamų, vartojimo kredito gavėjas pripažįstamas nedarbingu arba iš dalies darbingu Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatyme nustatyta tvarka, vartojimo kredito gavėjas atlieka nuolatinę privalomąją pradinę karo tarnybą.
Atitinkant ankščiau išvardintas sąlygas – galimas įmokos atidėjimas sumokant tik palūkanas, iki 3 mėnesių, tačiau vartojimo kredito sutarties šalių susitarimu gali būti nustatytas ilgesnis vartojimo kredito įmokų mokėjimo atidėjimo laikotarpis. Visais atvejais, gavus Jūsų pateiktus dokumentus, bendrovė įvertinus jūsų situaciją pateiks Jūsų situacijai galimą sprendimą. Jei Jūs jaučiate, kad laiku negalėsite mokėti įmokos, tačiau pajamos nėra sumažėjusios – susisiekite su mumis telefonu 8 700 77788 arba el. paštu info@vivus.lt – rasime abejoms šalims tinkamą sprendimą.
Kartais pasitaiko situacijų, kai"Vivus Finance" vartotojai negauna SMS pranešimo, su patvirtinimokodu. Dažniausia to priežastis - siuntėjas yra užblokuotas ir siunčiamas SMSpranešimas parenka į šlamšto aplanką.Jei taip nutiko Jums – dalinamėsinformacija, kaip to elgtis šioje situacijoje:
Jei turite telefoną su Android operacine sistema:
Jeiturite telefoną su iOS operacine sistema (Iphone):
Mokėjimą galite atlikti bankiniu pavedimu internetu arba banko skyriuje į vieną iš nurodytų įmonės banko sąskaitų. Vivus Finance rekvizitai:
Gavėjo pavadinimas: UAB "CREDIT SERVICE
Gavėjo kodas: 302431575
Gavėjo sąskaita:
• SEB banko sąskaita: LT467044060007230911
Mokėjimo paskirtis: sutarties numeris
Sumokėti galite ir loterijos „Perlas” terminaluose, visuose Lietuvos pašto skyriuose.
Mokėjimas įskaitomas tą pačią darbo dieną, jei įmoką sumokate:
• Bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dieną iki 16 val.;
Mokėjimas įskaitomas kitą darbo dieną, jei įmoką sumokate:
• Loterijos „Perlas” terminaluose, Lietuvos pašto skyriuose.
• Bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ir nedarbo dienomis.
Jei po šio termino negavote patvirtinimo apie atliktą įmoką susisiekite tel. +370 700 777 88 arba el.paštu info@vivus.lt
Jei netekote pajamų šaltinio ar jūsų pajamos sumažėjo daugiau kaip 30 proc. – Jūs turite teisę kreiptis į mus dėl kredito grąžinimo termino atidėjimo, pratęsimo ar kito panašaus restruktūrizavimo, vadovaujantis LR Vartojimo kredito įstatymo 181 str.
Jums reikia: atsiųsti prašymą, dėl kredito grąžinimo atidėjimo bei dokumentą, kuris pagrindžia sumažėjusias pajamas. Dokumentą galima atsiųsti el. paštu arba registruotu laišku.
Jei jūsų pajamos nėra sumažėjusios, tačiau neturite galimybės atlikti įmokos – susisiekite su mumis telefonu +370 372 001 01 ir rasime kitą bendrą sprendimą.
Informaciją apie mokėtiną mėnesio įmokos sumą galite sužinoti prisijungę prie savo Vivus Finance paskyros.
Neturint galimybės prisijungti prie Vivus Finance paskyros - mokėjimo informaciją galima sužinoti susisiekus el. paštu info@vivus.lt arba telefonu +370 700 777 88.
Kiekvieną kartą, kai grąžinamas kreditas, klientas informuojamas apie tai SMS žinute bei el. laišku. Tai yra patvirtinimas, kad esate atsiskaitę. Jei papildomai reikalingas dokumentas – pažyma – kad esate atsiskaitę, tuomet klientas turi kreiptis el. paštu su prašymu parengti pažymą. Dokumento išdavimas kainuoja 10 Eur. Užregistravus prašymą pažymai gauti, klientas turi atlikti mokėjimą:
Suma: 10 €
Gavėjas: UAB "CREDIT SERVICE"
Gavėjo kodas: 302431575
Banko sąskaita: LT597044060008286134
Mokėjimo paskirtis: Vardenis Pavardenis už pažymą.
Gavus mokėjimą, pažyma parengiama per 5 darbo dienas ir išsiunčiama klientui el. paštu.