Šias metais Vivus Finance klientų pasitikėjimą, įmonė nusprendė patikrinti ne kartą, o du! Po praėjusios apklausos padarėme reikalingus pakeitimus ir nekantravome įsitikinti, kad jie veikia! Kaip ir pavasarį, klientų prašėme įvertinti mūsų paslaugų kokybę, nurodyti jiems svarbiausius kriterijus renkantis paskolą, būdus užpildyti paraišką, kokių pasiūlymų norėtų sulaukti. Dėkojame klientams už aktyvų dalyvavimą apklausoje – atsakymų sulaukėme net iš 1317 respondentų!
Be galo smagu, kad teigiamai įvertinate mūsų vis tobulinamą veiklą – šįkart vidutinis Vivus Finance teikiamų paslaugų įvertinimas buvo 87,71 %! Džiaugiamės galėdami nuolat tobulėti ir siekti tapti geriausiai klientus aptarnaujančia įmone vartojimo kreditų rinkoje Lietuvoje .
Pats didžiausias mūsų darbuotojų pastangų ir įmones veiklos įvertinimas: net 9 iš 10 klientų rekomenduotų mus savo draugams ir artimiesiems. Taip pat, 86 % klientų atsiradus poreikiui skolintųsi iš mūsų dar kartą. Lyginant su ankstesniu šių metų rezultatu, pastarasis įvertinimas padidėjo net 6 procentiniais punktais! Be to, 94% atsakiusiųjų teigė, kad Vivus Finance klientų aptarnavimo kokybė yra puiki. Klientai sulaukia greitų atsakymų į iškilusius klausimus, yra aptarnaujami maloniai ir, svarbiausia, aiškiai.
Kaip tris pagrindinius kriterijus renkantis paskolą respondentai nurodė: paskolos gavimo greitį, kokybišką aptarnavimą ir palankias palūkanų normas. Paskolos dažniausiai imamos norint padengti netikėtai atsiradusias išlaidas, automobilio arba namų remontui. Mažiau skolinamasi atostogoms ar kasdienėms reikmėms – tai rodo, kad Vivus Finance klientai atsakingiau planuoja savo išlaidas, todėl skolintis planuotiems dalykams nebereikia.
Be abejo, už klientų nuomonę dera dosniai atsilyginti! Šį kartą tris apklausos dalyvius apdovanojome 30 EUR vertės PC „Akropolis“ dovanų čekiais. Tikime, kad artėjant šventėms ši dovana bus ypač naudinga!
Neįtikėtinai malonu, kad kiekvieną kartą iš klientų sulaukiame vis palankesnių atsiliepimų. Kaip matoma, nestovime vietoje ir kaskart stengiamės atsižvelgti į klientų išsakomas pastabas bei tobulinti savo paslaugas. Augantys rezultatai įrodo, kad tai darome teisingai. Pažadame, kad ateityje nesustosime!