Į knygas dažnas atsisuka ieškodamas poilsio, atsipalaidavimo arba norėdamas gauti informacijos apie nežinomą kryptį. Čia labai praverčia kryptinės literatūros knygos, kurios gali suteikti reikiamos informacijos. Sakantiems, kad tokioms knygoms skaityti neturi laiko, taip pat sukurta alternatyva – garsinės verslo knygos. Jos leidžia reikiamą knygą išklausyti važiuojant į darbą ir tuo pat metu pasisemti daugiau motyvacijos.
Nors praktika gyvenime tikrai labai svarbu, prireikia ir teorijos. Tokiais atvejais norisi rasti kažką, kas galėtų suteikti konkrečių teorinių žinių, praversiančių ir praktikoje. Populiariausios verslo knygos – kaip tapti žmogumi, kuriam sekasi: vos ne kiekvienas pradedantis verslininkas stengiasi išstudijuoti klestinčius asmenis ir kaip gimė jų verslo idėjos. Tai gali paskatinti gyvenime padaryti kelis pokyčius, tapti produktyvesniam ir gauti daugiau motyvacijos norimam tikslui pasiekti.
Kai kurie gali prieštarauti ir primygtinai teigti, kad tokių knygų skaitymas – laiko švaistymas. Įsivaizduojama, kad knygos sutelkia visą laiką, tampa laisvalaikio valdovėmis. Tačiau kryptinė verslo literatūra daugiau orientuota į praktiškumą. Skaitant ar ieškant naujos verslo knygos internetu, svarbu neįsisukti į rutiną: tiesiog skaityti ir nieko nedaryti. Šios knygos parašytos siekiant Jus, kaip pradedantį verslininką, įkvėpti ir pateikti atsakymus į klausimus, kurių net nežinojote. Taigi kokios šios verslo knygos?
- Chrisas Andersonas „TED Talks“ („TED pokalbiai“). Ne vienas turbūt žinote apie motyvuojančias TED kalbas. Šioje knygoje galbūt nerasite savo verslo idėjos, tačiau tikrai pasisemsite energijos stengdamiesi pakeisti pasaulį.
- Maria Konnikova „The Confidence Game“ („Pasitikėjimo žaidimai“). Viena geriausių mokslą populiarinančios literatūros autorių tiria, kodėl žmonės tiki kitais, kaip ir kodėl jie apgaunami. Tikras perlas asmenims, dažnai vykstantiems į derybas.
- Ericas Riesas „The Lean Startup“ („Susistemintas startuolis“). Jei reikia kokybiškos startuolių verslo knygos, ši yra kaip tik ta, kurios ieškote. Knygoje atskleidžiama, kaip užauginti startuolį iki verslo neišleidžiant per daug pinigų, nevykdant nuolatinių personalo atrankų.
- „Blue Ocean Strategy“ („Mėlynųjų vandenų strategija“). Ieškote knygos, kuri padėtų atskleisti stipriąją verslo pusę? Tai – pagrindinė šios knygos idėja. Naudojamasi išsamiais pavyzdžiais ir parodoma, kaip galima lengvai išsiskirti iš konkurentų ir pritraukti norimą rinką.
- Sethas Godinas „Purple Cow“ („Violetinė karvė“). Rinkodaristams ir pardavėjams tobulai tinkanti knyga. Joje pasakojama, kaip išsiskirti iš kitų, būti įsimintinam, užtikrinti įmonės augimą.
- Stephenas R. Covey „7 Habits of Highly Effective People“ („7 klestinčių žmonių įpročiai“). Nors išleista 1990 metais, ši knyga dar ir šiandien sulaukia savo gerbėjų. Knygoje aptariamas ne tik profesinis, bet ir asmeninis gyvenimas, todėl ji tinka netgi tiems, kurie neketina pradėti nuosavo verslo.
- Tony Hsiehas „Delivering Happiness“ („Pristatant laimę“). Sėkmingos interneto batų parduotuvės „Zappos“ įkūrėjas pasakoja, kaip jam gimė šio verslo idėjos, kaip jis jas bandė. Puiki knyga ieškantiems praktiškų patarimų.
- Jasonas Friedas „Rework“ („Nedirbk“). Daugelis knygų pasakoja apie tai, kaip tinkamai padaryti planą, kaip eiti mažais žingsneliais, o ši – kaip visa tai „prašokti“ ir pasiekti savo tikslus greitai, nešvaistant laiko susitikimams, daugeliui interviu ir pasiruošimui.
- Kerry Pattersonas „Crucial Conversations“ („Būtini pokalbiai“). Vienas svarbiausių dalykų visose gyvenimo srityse – komunikacija. Būtina mokėti pasakyti tai, ko norite, išdėstyti tai tinkamai, nesvarbu, ar kalbate su darbdaviu, ar – savo kolegomis. Šioje knygoje rasite praktinių patarimų apie kalbėseną.
- Danielis H. Pinkas „Drive“ („Motyvacija“). Ar žinote, kodėl norite pradėti verslą? Kodėl žmonės turėtų norėti Jums dirbti? Knyga, tirianti motyvaciją „iš kitokios“ pusės, naudojant išsamias įmonių analizes.
Nesvarbu, ar ieškosite knygos internetu, ar rinksitės knygyne, būtinai užmeskite akį į sąrašą: galbūt rasite tai, ko Jums reikia.